„Umarł mój najlepszy przyjaciel…” – z serii zasłyszane

Do pracy dojeżdżam pociągiem i czasem choćbym nie wiem jak się starała słyszę różne historie. Oto jedna z nich.

„Rano koleżanki dostają od Ani SMSa „Umarł mój najlepszy przyjaciel, jestem załamana, nie pytajcie o nic”

Zapłakana Ania przychodzi w końcu do biura, zgodnie z jej życzeniem wszyscy ja pocieszają, ale nikt nie pyta o szczegóły. Ania zaczyna sama przez łzy opowiadać, że przyjaciel zginął w wypadku…. Dziewczyna nie jest w stanie pracować, szef wysyła ja do domu…

Następnego dnia rano, Ania w ciut lepszym nastroju wywołuje najbliższą koleżankę do kuchni i prosi o radę. Tym przyjacielem, po którym tak płakała poprzedniego dnia był królik, który spadł niefortunnie ze stołu i się zabił. Ania nie wie jak teraz wyjaśnić to wszystkim łącznie z szefem.”

Nie wiem, dlaczego, ale wszyscy pomyśleli, że w wypadku zginął człowiek. Czy to Ania świadomie wprowadziła ich w błąd? Czy to ludzki mózg spłatał ludziom psikusa…?

Ja mam mieszane uczucia, ale wiem na pewno, że Ania bardzo kochała swojego królika.

Miłego dnia

Skomentuj

